Avui dia mundial del càncer de mama. Des del blog vull donar molts ànims a totes les dones que hagin o estiguin passant per aquesta malaltia.
La prevenció i l´informació són les millors maneres que tenim per combatre´l.
Aquest any he viscut el cas de molt aprop i et fa refleixonar molt. Molta de la societat encara ho veu com un tabú, a vegades no se´n parla, algunes dones no van a les revisions que toquen etc...
Complexe, dur, valentia, por, patiment tants i tants adjectius com com dones hi ha al món.
Avui més que mai la Vida és Rosa!!
----------
Per les que em seguiu sabeu que sóc una enamorada del seu personantge Blair Waldorf a Gossip Girl, dins i fora aquesta actriu em té el cor robat. D´una bellesa senzilla però preciosa, elegant i molt fashionista per mi una de les "it" del moment. Avui uns quants looks més de la nova temporada:
Friso ja per veure la nova temporada que ja ha començat...
Veig looks més cools, menys clàssics però sempre amb la seva línea preppy i molt femenina. La temporada anterior i havia algun look que semblava literalment una iaia.
La Reina dels accessoris, complements i del bon gust ha tornat!!
I love Blair Waldorf!!!
Yo no he visto nunca la serie, quiero empezar a verla ahora .. bueno eso llevo diciendo un par de temporadas jajaja buen fin de semana
ResponEliminaA mi también me gusta mucho su estilo. Estoy esperando ya los nuevos capítulos.
ResponEliminaBesos
ay pues jo he començat aquesta setmana a veure-la, i nena, la Blair porta el cabell fatal, això sí, els looks molen
ResponEliminapetons!
A mi m'agrada molt també!
ResponEliminaJo a vegades em passo de iaia jajaja
Petons
Jo no veig la sèrie. La vaig començar a veure i no em va enganxar. La Blair no és de les meves actrius preferides. Petonets, guapa!
ResponEliminaMe encanta Blair, aunque soy más de Serena,jeje!!!Espero no perderme la nueva temporada!!!
ResponEliminaUn besote!!!
Anouckinha´s Closet
¡Esta chica es realmente chic!todo lo que le ponen en la serie, le queda perfecto :)
ResponEliminahttp://petiteadalid.blogspot.com.es/
Me encanta Blair y su preppy estyle!!! Sí que es cierto que parece que esta temporada mantiene su esencia pero se aleja un poco del clasicismo, a mi la verdad es que cualquiera de sus looks me apasiona!
ResponEliminaFeliz día rosa!!
Besos y abrazos
V. Mirasol de 'SERENDIPITY'
jo també soc super super fan de la Blair i de gossip!! m'encanta el seu estil, tot i que a vegades es passa de clàsica!
ResponEliminapetonets
lamaryeta.blogspot.com
m'han encantat les primeres línees del post d'avui
ResponEliminaptons!
El Rincón de Vega
A mí también me encanta el estilo de Blair, los looks que enseñas en el post son toda una delicia :-D ¡Qué ganas de que se emitan los nuevos capítulos!
ResponEliminam'agrada el look amazona, amb aquestes botes. Ideal per un finde rural de relax ;)
ResponEliminaapprenez les faits ici maintenant Dolabuy Prada voir ceci site Web Louis Vuitton Dolabuy Plus de bonus designer répliques de bagages
ResponElimina